jag borde

nog gå och lägga mig nu men jag har inte rktigt tid, jag har så mycket annat för mig...
jag förstår inte vart tiden tar vägen,

idag har vi iaf vart på hotellet, jag, Bella och Hanna,, det var trevligt.. =)

sen cyklade jag och Hanna som aldrig förr, jag är nöästan fortfanade andfådd för Eva blev förföljd av någon jävla gubbe och gömde sig i buskarna utanför mig.. jag skrattade som faan å eva blev arg för de tvar allvar,,, hahahah¨de är fortfarande allvar, eller nått sånt.. men vad då da.. jag kan jue inte gråta... haha...

sjukt iaf. å jag ska bada snart så det är bäst jag sover.. hehe, men näee inte riktigt än!
Måste måla lite först, för jag har fått en skum ide om att jag måste måla, och jag kan inte ens måla. det kommer sluta fint. hahaha
jag ska iaf sluta dricka vin nu för nu är det slut så,,


Btw   Takida äger!!

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Hoppas du sover nu så vi ses sen! puss

2008-07-31 @ 07:23:02
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Bella

Haha du e ju rolig du.. vadå full när du skrev detta inlägget..hahahaha!!!=)

men ni kom inte förrut till stranden..fuu på det.. får ta det en annan dag då!!:)

2008-07-31 @ 21:49:51
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha.. alkohol is tha shieeeeet :D

2008-08-02 @ 01:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0