Fixar och donar!!


Jaopp, idag är det stora fixar dagen här hemma!
Det går så där men jag är så illa tvungen att plocka upp alla attiraljer som ligger överallt över hela mitt golv =/

För ikväll skall min lilla baby jobba så jag ska låna vilddjuret, det var längsen, så i morgon när jag vaknar kommer jag inte kunna röra mig. Inte van vid att ha en liten guldklimp liggandes över mig när jag ska sova jue.
Men det skall bli mysigt =) Skönt för mig med för nu kommer jag vara tvungen att gå ut och röra på mig lite =P

Det skadar minsann inte..

Har fixat biljetter till Takida nu med.. Najs som faan, så ska någon annan med får ni ornda det nu =P
Annars kommer ni missa allt..

Å min pappa kom med en bra plan, vi åker till landet på fredag kväll, sover där och sen är det inte lika långt att åka, så på kvällen åker vi tillbaka till landet och sover där igen, han är smart han, vad tror ni om det? =)


Faan vad jag önskar att jag hade en hemmafru =P
Jag tycker det är pest att städa och grejja jue, så var faan är Jessika när man behöver henne?
Jag ska minsann anställa henne, jag lagar husmanskost åt henne och hon städar åt mig, rättvis fördelning va?
Eller vad tycker du Jessika, ska vi göra så? =)

Jag har trots allt läst att du är bästa kompis med dammtrasan så =P


Borde sätta fart nu för inom 3 timmar dyker han upp, den lilla vilda.. Men jag orkar inte och ganska meningslöst att städa innan iofs.. Får nöja mig med att röja rent så han kommer fram, han som inte är lika graciös som mig och klättrar ver grejjerna =P HAha

Kommentarer
Postat av: Camilla

Han är smart den där pappan!

Bara mat och husrum ingår på landet så är jag på!

Semestern är till för att firas!

PUSS!

2008-07-16 @ 14:48:28
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se/
Postat av: Anton

Jag undrar fortfarande vem fan kör? En sak är säker och det är att jag inte tänker köra iaf.

2008-07-16 @ 16:40:30
Postat av: Jessika!!

Lätt att jag städar i utbyte mot mat!!!

2008-07-16 @ 19:04:12
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Hanna

Hehe.. å städat fick du?

hoppas ni har en trevlig kväll :P

2008-07-16 @ 22:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0